så mycket vill jag kyssa dig

 
 
ett två tre fyra fem sex sju
 
 så länge höll vi ögonkontakt
jag vet men inte du, min blick gömd bakom solglasögon
det var inte meningen och jag var inte beredd
som en blixt och helt plötsligt
jag minns precis hur du såg ut
hur du gick på
hur du gick förbi
hur du aldrig släppte
det var jag
 
ett två tre
 
så många gånger har vi bytt blickar
andra gången och du är snabb och tittar bort 
tredje gången och min buss passerar dig där du går och vi ser genom bussfönstret
vänder oss om efter varandra och jag vill aldrig släppa
i mina tankar får jag bussen bromsa lika hårt som mitt hjärta slår
 
ett två tre fyra fem sex sju åtta
 
så många gånger har jag bläddrat efter din sida i skolkatalogen
så fin
så fin
så fin
du ler
jag dör
 
ett två tre fyra fem sex sju åtta nio tio tusen
 
så mycket vill jag kyssa dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0