han är tillbaka när han känner för det men det är inte okej längre

Känner mig stark som tusan ikväll och lite come at me bro när det gäller vinterkräksjukan och veliga pojkar. fan vad jag ska klara det här. både värsta hemska sjukan och honom. för nu har jag berättat för honom att hej jag vill  ju liksom vara kompis med dig men det går inte ändå för jag har varit/är/INTE FAN VET JAG men kanske lite kär i dig. så snälla förstå och låt mig försöka glömma. ja typ så. Men han förstod inte och fortsatte precis som han brukar och när han sen igen var lika dryg som vanligt tänkte jag att han ÄR ju dum i huvudet då och det kändes bra. Liksom NEJ JAG TÄNKER INTE FRÅGA VAD DIN JÄVLA FILM HANDLAR OM HEJDÅ. det är så skönt att få bli arg. Men så har bägaren ändå runnit över för jävla många gånger och ja bokstavligt talat för kudden är konstant blöt och trägolvet har fått saltfläckar. Så ja ni hör ju. Det räcker liksom nu. 
 
Så imorgon ska jag vänta in det nya året med några av mina bästa, bli lite lagom lullig och inte FAN tänka på honom en enda sekund. NEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0