you and I are more than friends. we're like a really small gang.

jag ligger där och gråter litegrann
men lakanen blir inte kalla av tårarna ikväll
det blir mjuka små fläckar som torkar snabbt
trots det försvinner inte glädjen
 
jag kan inte sova för att jag är glad
 
skrattar lite tyst för mig själv och sen lite till
i taket så det studsar liksom tillbaka
det låter mig komma under fund med det vi brukar prata om
när man skrattar för sig själv
 
vi
är vad som håller mig vaken
 
han som kan vara helt oseriös ena sekunden men fullkomligt allvarlig den senare
han säger att han gillar mig just för det
som jag gillar honom för
så vi inser att
vi är lika där
 
och så är vi vänner.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Denna person låter ju helt underbar! Kram

Svar: Du har rätt, han är grym. Kram!
kraftfalt.blogg.se

2014-01-29 @ 17:58:53
URL: http://flowerfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0