snälla

När du ligger med huvudet i mitt knä på McDonalds mitt i natten tittar upp på mig och ler kan jag inte titta länge tillbaka. jag frågar vad. du säger får man inte le? jag säger jo. men jag vill säga att snälla du får i alla fall inte le så mycket att mitt hjärta krampar av att inte få kyssa dig. Du får inte vara så mjuk att min mage blir is när jag sen måste klippa av. tänka bort och titta bort för att det inte går jag inte får.
 
Och jag vill säga att hallå jag håller på att bli kär i dig här och om det är en dålig idé att jag blir det kan du väl säga till typ nu. Så att jag hinner avblåsa ännu mera känslostorm.
 
För jag går sönder när du kramar mig bakifrån hårt hårt som om jag vore ditt täcke de nätter du är ensam för jag inser att jag kanske aldrig blir mer än så i ditt hjärta och det skadar mig så jävla hårt.
 
För du man får inte göra så. Man får inte se djupt in i ögonen på det där sättet man får inte stryka bort hår från ansikten mitt i natten på McDonalds, man får inte klappa mjukt över ryggen man får inte le så där stort man får inte fråga vad jag tänker på stup i kvarten och man får inte lukta sådär gott och man får inte vara sådär fin om man inte vet vad som kan hända då. Om man inte fattar att då blir jag kär. Så jävlajävlajävlajävla kär i dig för jag kan inte bli annat nej vem kan det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0