om det finns ett sen

mitt huvud i hans armar hans huvud på mitt hjärta som kittlas och sticker och värmer och brister och växer och slår så hårt just då. är inlindad i kroppsvärme och allt som känns är mjuk hud mot mjuk hud och lite skäggstubb ibland men även det är mjukt hur kan hela.han.vara.mjuk.
 
tiden måste gått fort för hela natten går förbi mint lika snabbt och vi bara ligger där och är. inte mer än två själar på 120 centimeter men mest i universum ja vi känns mest i universum det slår jag vad om. 
slår upp ögonen ser mörker och värme och inte honom alls men han är där det vet jag det känner jag hans andetag i min nacke tills det ljusnar sakta och jag drömmer plötsligt en gång och det är ända gången jag sover men det gör inget för jag vet ju att han sover inte heller nej  verkligen inte alls för vi bara är hela natten i en enda lång kram och han kramas ibland som om jag håller på att ta slut. så hårt och så länge och så mjukt ändå men det gör jag inte jag tar inte slut och inte han heller och jag vill säga det till honom men vågar inte eller tänker att jag säger det sen.
 
för det är så hisnande att tänka på men det känns ju som att det finns ett sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0