kärleksförklaring heja mig (1)

Allt kommer inte gå åt helvete, jag vet det nu. som om jag litar på mig själv på ett nytt sätt. jag vet att jag kommer fixa det, allt det där med livet ni vet, för jag fixar allt. allt ordnar sig alltid och det finns så mycket jag kan göra. det finns så mycket att leva för och jag kan göra vad jag vill med mitt liv. VAD JAG VILL. och jag har friheten att ändra mig och göra något annat NÄR JAG VILL. det är helt sjukt egentligen hur jag kan gå här, mitt på blanka dan, och känna mig olycklig. Hur jag kan känna mig obetydlig när det finns så mycket bra jag kan göra. Hur jag kan känna mig svag när jag klarar allt. Jag är så jävla fri egentligen. Jag måste bara börja utnyttja det. För jag kan göra VAD JAG VILL.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja! Alla är oslagbara på sitt eget vis och vi klarar vad vi än tar oss för att göra på ett eller annat sätt! Kram

Svar: Ja, känslan när den väl kommer är amazing. Kramis
kraftfalt.blogg.se

2013-07-24 @ 13:15:40
URL: http://flowerfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0