första bästa

Vi är exakt lika långa. Min panna mot hans och vi har dansat i minst en timme. Vi är på ett uteställe mitt i stan och jag har någon annans leg i väskan och världens bästa känsla i magen. Jag vet inte hans ålder eller namn men det spelar ingen roll för med sina varma händer och stora leende dansar han mig bort i natten och jag vill aldrig att kvällen ska ta slut. Han bugar och sträcker fram handen på ett oseriöst men så jävla charmigt sätt och så gör vi buggsnurrar bland all den svintråkiga housemusiken och så plötsligt ett sånt där tango-move där han liksom kastar mig ner mot sitt lår. Jag är inte beredd och skrattar högt för hela situationen är så jävla härlig. Han kysser mig hårt, lyfter upp mig igen och vi är så nära nu. Inte ens en centimeter och vi börjar hångla. Mitt huvud i hans händer när han varsamt strykt undan mitt hår, och fast att våra tänder slår i då och då så spelar det ingen roll. Jag bryr mig inte och han bryr sig inte och det är så opretantiöst alltihop. Så bra. Som om inget spelar roll samtidigt som allt spelar roll för det här är mitt första hångel någonsin och inget kan stoppa mig nu.

Kommentarer
Postat av: Moa

så fiint! kram

Svar: Åh, tack du! Känner mig lite klyshig men äsch, det får man väl vara. Kram
kraftfalt.blogg.se

2013-04-01 @ 21:00:57
URL: http://flowerfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0