Och det räckte med att dela den där munken.

Och när han som är för många år äldre, alldeles för vacker och dessutom har flickvän föreslår att han och jag ska dela en munk är det som att något händer. Jag känner att ja men fan vad najs det gör vi och det är bra så. Lagom så. Vi är inte mer än vänner men tillräckligt är väl det. Det där liksom att man kan vara kompis. Bara vara kompis. Med en kille. Det händer liksom aldrig i min värld annars. Därför är det så jävla helvetes underbart när han nästa dag påminner och säger att juste vi skulle ju dela en munk du och jag. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag gillar ditt sätt att skriva på!

2012-07-25 @ 20:44:49
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: L

Här kommer jag stanna. Trivs på den här bloggen.

Svar: Vad mysigt att du gör det. Och vad fint skrivet av dig.
kraftfalt.blogg.se

2012-08-17 @ 10:20:59
URL: http://nativityinblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0