working titles

när jag tänker på hur det är exakt precis nu, då är det liksom bra. just nu. får inte tänka på i morgon eller igår. får inte bara får inte för då missar jag liksom idag. missar hur det känns att finnas leva vara. hur lakanen känns mot kroppen och hur tankarna blåser för livets skull. hur allt jag ser inte är illusioner eller drömmar, hur det är verkligt precis som jag och hur jag kan få vara hur glad jag vill eller hur ledsen jag vill och det är okej.  hur jag kan överleva livet, övervinna rädslan och se klart över horisonten.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja! Ta vara på allt så gott det går fina du! Kram

2013-06-19 @ 06:32:18
URL: http://flowerfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0