here's to you, you miserable fuck.

correction på förra inlägget- JO HAN FÅR MIG VISST ATT MÅ DÅLIGT. Thats why jag ligger under täcket hemma (och är ännu mer miserabel än i fredags), istället för att hångla med honom i hans soffa.
Vill bara be honom att SNÄLLA INTE skriva saker som han inte vågar mena sen. Jag hatar honom när han gör så.
 
Så om livet nu ska liknas med något som har med ett tivoli att göra, typ berochdalbana, karusell eller ja, w/e. Kunde jag inte bara blivit tilldelad kaninresan då istället för typ balder blandat med kanonen(+flumride, för alla tårar LOL)?????? Var jag inte värd det? Eller vad säger du där uppe, du Gud som fan inte finns?????
 
Nähej vet ni vad, jag är värd mer än så. Till och med mer än kaninresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0