det kommer inte tillbaka ändå så stäng av istället

Jag är ledsen så det gör ont just nu. Jag kan inte känna något. Jag kan inte känna saknad för jag har stängt av helt. För jag vet inte vad jag ska säga när vi ses. Hur jag ska bete mig och agera. Det är jobbigare att låtsas att man saknat någon än att känna hård, svidande saknad på riktigt. Faktiskt. Men det är klart att jag saknar. Fast inte på det sättet. Jag saknar det som var, det vi hade och hur vardagligt det liksom kändes. Att sova över, dela en ben & jerrys, prata roliga minnen och dricka te vid köksbordet. Gå ut med hunden och gosa med tjocka katter som fäller så att man blir så överjävla hårig men det spelar ingen roll för man är mitt ute på landet och ingen bryr sig. 
 
Det är det jag vill ha. Men jag kommer aldrig få tillbaka det och då spelar det liksom ingen roll längre känns det som. För jag förlorade en del av mitt liv när hon flyttade, och det får jag ändå aldrig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0