tankarna på honom får inte följa med till 2013.

..Att skriva förlåt förlåt förlåt för alla de där vanliga sakerna som om han visste vad han gjort för fel, det är inte okej. För han vet inte. Han har ingen jävla aning. Han vet inte varför han borde be om ursäkt. Han vet bara ATT han borde be om ursäkt.
 
Han förstår ingenting, och jag vill inte ha honom längre.
 
Jag vill ha någon att skratta skithögt med, någon att gråta floder hos, någon att kramas hårt med, någon att älska högt och tydligt, någon att känna sig som två i en med och någon som vågar stå upp för sig själv. Någon som vågar vara kär. På riktigt.
 
Och han kan aldrig ge mig det.

Kommentarer
Postat av: Moa

Kämpa vidare, jag hoppas och tror att du kommer klara dig ur alla de miserabla tankar som han försätter dig i. Gott nytt år fina du, och kram!

Svar: Åh tack. Vad fint att du skriver så. Gott nytt år på dig med, och kram!
kraftfalt.blogg.se

2012-12-31 @ 15:37:02
URL: http://flowerfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0