glöm

Känslan av att inte vilja vara där man är men inte någon annan stans heller hälsade på ikväll. 
Ikväll bland tomma ölburkar, för hög musik och människor som inte förändrats alls på ett och ett halvt år.
Och mitt i allt det där kommer känslan av honom tillbaka. Varför? Jo den gör det ibland om man glömmer att INTE prata om honom. Om man råkar se en bild på honom på facebook eller om någon nämner hans namn fast en annans. Då är han där igen och jag tänker att tänk om han var här satt på golvet mitt emot mig och vi fick den där ögonkontakten och sen hade vi rest oss upp och gått ut genom dörren och till den vita natten och bara hatat alla bakom oss. Men sen skulle vi INTE hångla under en lyktstolpe för finare än sådär skulle det inte bli för det blir det ju aldrig nä juste. glöm förihelvete glöm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0